In de ban van dekens

image

Vorige week heb ik mij uitgeleefd op een stoeltje van mijn opa wat al heel lang op de nominatie stond om opgeknapt te worden. Ik heb in plaats van bekledingstof oude dekens gebruikt. Het resultaat is echt wel leuk geworden!

image

De stapel dekens zwierf nog in de kamer, en bracht mij op t idee om met de kinderen (4 en 6) een kussen/knuffel te maken die ik al een paar keer op pinterest ben tegen gekomen. De oudste heeft zelf een tekening gemaakt, die hebben we als inspiratie gebruikt. Ze hebben zelf geholpen met uitzoeken van de stof en de oudste heeft zelf de knopen op genaaid! Leuk om te doen en lekker snel klaar.

image

image

Geef een reactie

