Workshop letterbak

image

We hebben hem al een half jaar geleden beloofd, maar nu komt ie dan toch, de workshop letterbak versieren. In ongeveer 2 uur tijd gaan we een simpele letterbak om toveren tot een mooi kijk-eens-wat-ik-heb-kastje. Met verf, tape, kantjes en andere leuke dingetjes maken we er een leuk geheel van. Op de jongenskamer handig voor de playmobil poppetjes, je eigen mooie spuletjes of voor de meidenfrutsels van je dochter.

De datum waarop de try-out plaats vind is donderdag 6 februari in assen om 20.00 uur. De kosten zijn 8,50 pp. We hebben nog 6 plaatsen, meld je snel aan!
image

5 thoughts on “Workshop letterbak

  1. Ik zou nog ff aangeven waar het is, dorp of stad en locatie. Atelier of bij iemand thuis, weet niet wie allemaal lid zijn maar ik zou dit (als ik mee buitenstaander was) wel graag willen weten…en hoelaat tot hoelaat

    Groetjes Anita

    Date: Mon, 27 Jan 2014 12:42:43 +0000 To: antjeaniet@hotmail.com

  2. Excuses, moe na het werken en dan gewoon te snel lezen en dus ook over dingen heen lezen 😦 Stond er allemaal in zag ik net, wat ik dus eerder niet zag…

    From: antjeaniet@hotmail.com To: comment+pdku7f0_n1rqglu-_aakfg@comment.wordpress.com Subject: RE: [Nieuw bericht] Workshop letterbak Date: Mon, 27 Jan 2014 20:02:23 +0100

    Ik zou nog ff aangeven waar het is, dorp of stad en locatie. Atelier of bij iemand thuis, weet niet wie allemaal lid zijn maar ik zou dit (als ik mee buitenstaander was) wel graag willen weten…en hoelaat tot hoelaat

    Groetjes Anita

    Date: Mon, 27 Jan 2014 12:42:43 +0000 To: antjeaniet@hotmail.com

Geef een reactie

