Een eerste begin en een vraag

Eigenlijk zouden we het liefst meteen en helemaal perfect beginnen. Aan de andere kant is het ook leuk om jullie zo ‘onze start en groei’ mee te laten beleven. Binnenkort volgt een uitgebreide uitleg over onze visie en uiteraard gaan we onszelf nog ‘echt’ voorstellen.

De webwinkel zal bestaan uit een mix van tweedehands – gerecycled & nieuw. Daarnaast willen we ons richten op het ontwikkelen van kant-en-klare knutselpakketten. Deze willen we graag eerst ‘getest’ hebben. O.a. of er voldoende materiaal in zit en of de werkbeschrijving voldoet. Nu is onze vraag wie voor ons een setje zou willen testen en beoordelen? Graag bij je reactie leeftijd en geslacht kind vermelden. Je krijgt het pakketje aangeleverd, inclusief een vragenlijst. Deze lijst willen we ingevuld terug en we vinden het leuk om een foto van het resultaat te krijgen. Uiteraard mag je het pakketje zelf houden.

Annemieke en Wilma

10 thoughts on “Een eerste begin en een vraag

  1. Ja natuurlijk willen wij wel proefkonijn zijn! Cool!
    Leeftijd: 5 of 7 jaar, allebei meisjes 🙂

    Leuk trouwens, dat jullie hiermee gestart zijn. Ik ben heeeel benieuwd naar concreet materiaal 😉 De foto en site is alvast erg mooi.

  2. Wat een leuk idee! Hoop voor jullie dat het goed gaat lopen. Wij gaan jullie volgen 😉

    Mocht je nog een test persoon nodig hebben dan hou ik me aan bevolen.
    Een jongen van 10 en een meisje van 8

    Heel veel succes!

    Groetjes Hetty

  3. Hoi lieve meiden,

    Wat ben i blij dat jullie eindelijk je krachten gebundeld hebben. Een goede match, dat heb ik altijd al gezegd.
    Natuurlijk wil ik proefkonijn zijn met mijn kids.

    Heel veel succes en ik ga jullie site zeker in de gaten houden.
    Liefs, een gezamelijke vriendin

  4. Hallo Dames,
    Ook ik wil graag proefkonijn zijn hoor!
    Samen met mijn zoontje van één.
    Liefs Petra

  5. Hoi Wilma en Annemieke,
    Ten eerste heel veel succes met huis en vlijt!!
    Indien jullie nog steeds proefkonijnen nodig hebben, om een pakket te testen, wil ik me graag aanmelden. Ik heb 2 jongens van 4 en 6 jaar. Ik ben zelf geen knutselaar, maar de jongens vinden het wel eens leuk om te doen.
    Liefs Esther

  6. Hoi Wilma & Annemieke,

    Wat een mooi idee om samen een webwinkel te beginnen! Ziet er allemaal goed uit.
    Mocht je nog proefkonijntjes zoeken. Mijn meiden van 8 en 7 zijn helemaal gek op knutselen (en mama ook :)). Zal om me heen kijken wie ik allemaal op de hoogte kan brengen van jullie webwinkel.

    Succes!
    Jeanet

  7. hallo hallo,

    kwam via vanikke op jullie site. en zag dat jullie op zoek waren of zijn naar proefkonijnen voor knutselpakketten? nu stond de leeftijd van 3 nog nergens vermeld. kortom ik heb thuis een knutseldame van 3 en een creatievejongen van 5.

Geef een reactie

